.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخبر فراکسیون ورزش مجلس؛
به طور جدی از صالحی امیری حمایت می کنیم
شمال نیوز:صالحی در این مدت کوتاه بسیار پسندیده عمل کرد.ایشان فردی عاقل و با برنامه است. صالحی به شخص رییس جمهور بسیار نزدیک است.او برنامه های بسیار خوبی دارد.صالحی امیری افتخار ما و مازندران است.

شمال نیوز:اگر بگوییم صالحی امیری از آن دست مدیران پر توانی است که ورزش کشور کمتر به خود دیده چیزی به گزاف نگفته ایم.او در این مدت کم و با عملکرد قابل دفاع توام با برنامه توانست حتی نظر مساعد مخالفین اولیه حضورش در راس ورزش کشور را به خود جلب کند.
جایگاه بسیار خوب او در نزد رییس جمهور ،عملکرد مدیریتی بسیار مناسبش در دوران مختلف مدیریتی در عرصه کشور،قدرت تعامل بالا و سازنده و از همه مهمتر برنامه محور بودن صالحی امیری سبب شده تا صاحب نظران ورزشی،ورزشکاران و حتی قهرمانان ورزشی فعالیت های وی در این مدت را بسیار مناسب توصیف کنند.
در این بین مجلس و جایگاه مهم نمایندگان در بحث رای اعتماد به وزرای کابینه ما را بر آن داشت تا مصاحبه ای را در خصوص صالحی امیری با سید هادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس داشته باشیم.

به گزارش شمال ورزشی آنچه در ادامه می آید خلاصه ای از این گفتگو است:

 
به نظر شما آیا آقای صالحی امیری از سوی دکتر روحانی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می شود؟

به نظر من بله.آقای روحانی شناخت کافی از آقای صالحی امیری و توانمندی های ایشان دارد.ضمن اینکه ما هم از آقای رییس جمهور خواستیم که گزینه ایشان برای وزارت ورزش آقای صالحی باشد

نگاه فراکسیون ورزش مجلس به سرپرست مازندرانی وزارت ورزش و جوانان چگونه است؟آیا جلسه ای هم با صالحی امیری داشتید؟

قبل از پاسخ به این سئوال شما توضیحاتی را خدمت شما عرض می کنم. ما قبل از اینکه صالحی امیری برای وزارت ورزش معرفی شود در روز رای گیری برای وزرا و علیرغم اینکه عادت ندارم در چنین مراسماتی در مجلس درخواستی از رییس جمهور و  اعضای کابینه داشته باشم نزد آقای دکتر روحانی رفتم و راجع به آقای صالحی از نزدیک با ایشان برای ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری صحبت کردم.در آن جلسه کوتاه به رییس جمهور گفتم که مازندران قطب گردشگری کشور می باشد اگر صلاح می دانید آقای صالحی را که از مدیران قوی در سطح کشور می باشند برای این سازمان به شما پیشنهاد کنیم.علت این مساله هم این بود که صالحی ارتباط بسیار نزدیکی با شخص رییس جمهور دارد و از طرفی سوابق مدیریتی و خبره بودن وی و شناخت از فضای استان و کشور می توانست پیامدهای بسیار مثبتی برای مازندران و استان های شمالی و کل کشور در حوزه گردشگری داشته باشد.

پس از صحبت های من، آقای نیازآذری و احمدی لاشکی و بعضی از نمایندگان گیلان و گلستان هم صحبت هایی در این زمینه با دکتر روحانی داشتند که صالحی امیری به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی وگردشگری معرفی شود.این مساله همزمان شد با رای نیاوردن سلطانی فر و نجفی.

من در همان روز با آقای صالحی صحبت کردم که برای وزارت ورزش و جوانان یکی از نیروهای مازندرانی در نظر گرفته شود.چرا که به دلیل نزدیکی صالحی به رییس جمهور چینش این مسائل به دست صالحی بود که خوشبختانه دکتر روحانی طی حکمی خود ایشان را به عنوان سرپرست وزارت ورزش معرفی کردند.

البته این معرفی با استقبال نمایندگان مواجه شد وبنده هم تا الان بیش از ده مصاحبه رادیو تلویزیونی داشتم و از بابت حضور صالحی در ورزش دفاع کردم.

اما پاسخ سئوال شما.

در فراکسیون ورزش مجلس از آن زمان تا کنون جلسات مختلفی به محوریت آقای نجف نژاد و بنده برگزار شد. با خود آقای صالحی امیری هم نشست های اختصاصی داشتیم.از جمعی از دوستان نماینده که از قدیم با هم رفاقت داشته و سابقه دوستی هایمان مربوط به مناطق جنگی بود  و آنها هم با سرپرست وزارت ورزش از این بابت دوستی و شناخت داشتند یک جلسه گذاشتیم.جلسه مشترکی هم با صالحی و ربیعی وزیر کار داشتیم که در آن راه های ورود به گرفتن رای اعتماد را جمع بندی کردیم.

پس رایزنی های زیادی برای گرفتن رای اعتماد صالحی امیری از مجلس انجام دادید؟

بله .ما حتی جلسه فراکسیون ورزش را در صحن مجلس انجام دادیم.در آنجا تمام  اعضای هیات رییسه فراکسیون بودند.مسئولین کمیته ها را دعوت کردیم که همه آنها شرکت کردند.تصمیم فراکسیون این شد که بطور جدی از آقای صالحی امیری حمایت کنیم.

این را هم یاداوری کنم که شروع بحث در آن جلسه را بنده آغاز کردم.چون بیشترین شناخت از آقای صالحی را در آن جلسه به خاطر دوستی 33 ساله اینجانب با وی و همکار بودن سابق داشتم.

در همان جلسه آقای حسینی نماینده مردم خوزستان هم به دلیل اینکه چند سالی آقای صالحی در آن استان پست مدیریتی داشتند صحبت کرد.آقای سید شریف حسینی که عضو هیات رییسه مجلس است در ان جلسه به خوبی و درستی از صالحی دفاع و تعریف کرد.

یک جلسه هم در کمیسیون بودجه داشتیم.در آنجا نزدیک به 50 نماینده از استان های کشور حضور داشتند.از دوستان نزدیکمان در مجلس هم در آن جلسه دعوت کردیم.تقریبا" 20 یا 30 نماینده در آن جلسه صحبت کردند.از جمله خانم دکتر آلیا نماینده مردم شریف زاهدان که تنها نماینده زن در آن جلسه بود.او در آن جلسه به دفاع از آقای صالحی صحبت های خوبی کرد.

جلسات بسیار خوب دیگری هم در داخل وبیرون مجلس داشتیم.از جمله نشست های بسیار مثبتی با دوستان قدیمی خودمان در ورزش داشتیم که الان در راس فدراسیون ها و یا دیگر جایگاههای ورزشی کشور هستند.در بسیج کشور هم با توجه به اینکه بنده عضو هیات رییسه هستم صحبت هایی داشتیم.هماهنگی های مختلفی با این دوستان داشتیم که هر کدام چه قسمتی از کار را پیگیری کنند.

عملکرد آقای صالحی را در این مدت چگونه ارزیابی می کنید؟

 صالحی در این مدت کوتاه بسیار پسندیده عمل کرد.من به جهت ارتباطی که با آقای صالحی دارم این را می گویم.ایشان بسیار برنامه محور است.اطمینان دارم در صحن رای می آورند چرا که دلیلی برای مخالفت با ایشان نمی بینم.ایشان فردی عاقل و با برنامه است. صالحی به شخص رییس جمهور بسیار نزدیک است.او برنامه های بسیار خوبی دارد.کمک می کنیم که فضای مجلس به نفع ایشان بشود. صالحی امیری افتخار ما و استان است.هر کمکی که لازم باشد انجام خواهیم داد.

سخن پایانی شما را هم می شنویم

از همه دوستان و علی الخصوص رسانه ها می خواهم که با فضای اتحاد و یک دلی دست در دست هم بدهیم و برای پیشرفت و آبادانی استان و کشور پیش برویم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علیرضا 24 شهريور 1392
درود خدا بر شما نمایندگان فهیم استانهای شمالی که از انسان فهیم و بزرگی چون دکتر صالحی امیری حمایت می کنید. دکتر صالحی افتخار همه عزیزان استانهای شمال کشور است.
نا شناس 24 شهريور 1392
سید جان تا تونستی برای وزیر ورزش شدن لابی کردی نشد برای استانذارشدن رایزنی حالا میفرماییدبه طور جدی از صالحی امیری حمایت می کنیم .سید جان یک وقتی هم برای همکارانت هم بذار.گناه دارند بندگان خدا
مصطفی اسماعیل زاده 24 شهريور 1392
همه روز روزه بودن همه شب نماز کردن همه ساله حج نمودن سفر حجاز کردن

زمدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن

به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن

شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن

به خدا که هیچ کس را ثمر آنقدر نباشد که به روی ناامیدی در بسته باز کردن

علامه شیخ بهایی

برادر ارجمند سرور گرامی و کارگشای نشاط بخش، جناب آقای .دکتر حسینی

نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان سیمرغ وقائمشهر وسوادکوه شمالی وجنوبی وجویبار

دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت ، ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی به انتقادات مردمی، مجدانه تلاش می ورزند.

اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن حضرت عالی در مسیر پیشبرد، پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی میهن عزیزمان ایران، بسی شایسته ی تقدیر و تشکر است.

به پاس این شرافت و فضیلت، این لوح سپاس و در کمال امتنان و افتخار تقدیم محضر گرانقدر حضرت عالی می گردد.
ارادتمندتان
مصطفی اسماعیل زاده
خادم مردم شهرستان سیمرغ



نساجی 25 شهريور 1392
آقای حسینی شما نماینده مردم قائمشهری شمارو مردم قائمشهرانتخاب کردند نه کل ایران تعهداخلاقی نسبت به حوزه خودت داری چه شما چه آقای علیپور اون دنیا باید پاسخ گو باشید زحمت دارید می کشید لابی می کنید اگر به نساجی وورزش قائمشهر توجه نکنی اولا هیچیک ازمردم قائمشهر شمارو نمی بخشند دوما دور بعدی برای شما وجو نداردقامشهر مدیر لایق می خواد
نا شناس 26 شهريور 1392
درود بر شما نماینده باغیرت شمالی که از تنها وزیر شمالی حمایت میکنی دمتگرم
yazdani.yo3f111@yahoo.com 26 شهريور 1392
فکری به حال دانشگاه آزاد قائمشهر کن که همینجور پیش بره چند صباح دیگه اساتید و کارکنان آن به سرنوشت کارخانه نساجی مبتلا میشوند ترا به جدت قسم از خدا بترس از دیگران نترس و دانشگاه رو نجات بده.
نا شناس 26 شهريور 1392
به اقای حسینی باز لباس دور زدن پوشیدی شما که تاچند مدت پیش داش مشایی بودی و حالا لباس طرفداران اقای رییس جمهور.بسه اقا خسته نشدی اینقدر سیاهکاری راستی کار بهداد سلیمی را درست کردی شما ها اصلا عرضه نداری در ضمن چرا اقای دکتر نیاز را دور زدی شما هر چی داری از ایشان داری مثل مدیر کلی تربیت بدنی که از ورزش هیچ سر در نمی اری نکنه میخواهی رییس کمیته المپیک دنیا شوی
نا شناس 27 شهريور 1392
اقای استاد حسینی با توجه به اینکه اقای توفیقی مورد تائیید 90٪ اعضای هیات علمی دانشگاه ها می باشد لطفا برای رای اعتماد به ایشان هم کمی همت کنید با اینکار نمایندگی دوره بعد شما نیز تضمین شود متشکرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.